Hur kan jag hjälpa?

Ibland kan man behöva en hjälpande hand för att navigera genom komplexiteten av kundledarskapet.

Vill du veta mer?

Läs mer om vår GDPR

Discovery

En kort analys för att få en förståelse för organisationens CX-arbete. Syftet är att identifiera styrkor och svagheter samt ge rekommendationer för att förbättra kundupplevelsen. Inkluderar:

-Intervjuer med nyckelpersoner internt

-Intervjuer med kunder

-En analys av organisationens förmåga att leverera rätt kundupplevelse

Denna tjänst görs tillsammans med Custellence, anmäl dig till en kostnadsfri CX Discovery här: https://campaign.custellence.com/cx-discovery-session-helen-rigamonti

Lärande workshops

Behöver ert team en gemensam förståelse för vad CX-arbete innebär? Våra workshops och utbildningar:

– Skapar insikt om kundresor genom konkreta exempel och kundberättelser

– Tydliggör hur CX påverkar hela organisationen

– Förbättrar ert teamarbete och kundfokus

Strategisk rådgivning

Vill ni definiera en tydlig CX-vision och sätta gemensamma mål? Med vår strategiska rådgivning kick-startar vi arbetet med:

– Utveckla en klar och enhetlig CX-strategi

– Säkerställa att alla arbetar mot samma övergripande mål

– Använda kundresor som strategiska verktyg för verksamhetsutveckling

Inspirationsföreläsning

Vill ni inspirera och motivera er ledning och era medarbetare? Mina föreläsningar och presentationer:

– Delar insikter och bästa praxis från andra organisationer

– Visar konkreta exempel på hur ni kan förbättra kundupplevelsen

– Hjälper er att bli mer kundcentrerade

Mentorskap

Behöver ni coaching och mentorskap i er CX-roll? Med mitt CX-kompis-program får ni:

– Råd och stöd i hur man bäst driver förändring

– Hjälp att skapa en kundcentrerad kultur

– Stöd i att navigera genom de utmaningar ni står inför

Nätverk

Vill du ansluta er till ett nätverk av CX-chefer? Genom mitt nya CX-nätverk kan ni:

– Utbyta erfarenheter och insikter med andra CX-chefer

– Dela utmaningar, framgångar och bästa praxis

– Lära er nya sätt att förbättra kundupplevelsen

Intresseanmälningar samlas in just nu, och när tillräckligt många har anmält sig startar vi upp en nätverksgrupp. 

Vi använder inga cookies 🍪

Denna webbplats samlar inte in några cookies eller spårar din aktivitet. Ditt besök här är helt anonymt och vi värnar om din integritet.