Att vara en kundledare innebär att se världen genom kundens ögon, att fatta beslut som förbättrar deras upplevelse och att aldrig glömma att det är kunderna som betalar våra löner
”Vi valde att anlita Helen för att kickstarta arbetet med att ta fram gemensamma mål med kunden i centrum. Hon lyckades på ett enkelt sätt förmedla hur en organisation som arbetar kundorienterat påverkar både värderingar och arbetssätt. Hon gav oss också flera konkreta tips på hur vi kan gå vidare.”
”Helen kombinerar skicklighet och empati på ett sätt som verkligen skapar positiv förändring och framgång. Detta i kombination med en djup kunskap inom CX om hon generöst har delat med sig av till gruppen.”
”Jag är imponerad av och oerhört nöjd med de insatser Helen gjort för oss och a-kassorna och skulle inte tveka att anlita henne igen om ett lämpligt uppdrag seglar upp.”
”Med djup erfarenhet och mycket energi så kom hon in och började leverera från dag ett på alla parametrar. Vi insåg snabbt att Helen skulle ha full mandat vilket innebar att förändringarna kom fort och gav verkligen resultat.”
Istället för att enbart fokusera på interna processer, lönsamhet och effektivitet sätter en kundledare alltid kunden i centrum av strategiska beslut. Alla beslut inom organisationen bedöms utifrån hur de kommer att påverka kundens upplevelse.
Denna webbplats samlar inte in några cookies eller spårar din aktivitet. Ditt besök här är helt anonymt och vi värnar om din integritet.